Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Skutki odstąpienia od Umowy:
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Brak możliwości wysyłki zwrotów za pobraniem. Zwrot środków pieniężnych nastąpi zgodnie z pkt. ”b” niniejszego paragrafu.
- Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni. Produkt należy odesłać na adres siedziby biura sprzedaży firmy tj.: ul. Nadrzeczna 1 d / 1, 72 – 100 Goleniów.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu i nie są one zwracane przez Sprzedawcę.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, co w przypadku realizacji zamówienia kolekcji marki LuLu Fashion oznacza odszycie na wyraźne życzenie klienta wyrobów wg. wskazań rozmiarowych podanych przez Klienta.
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy.
- Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad Produktem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu Produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonalność –ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym, a więc w przypadku Produktów oferowanych przez sklep internetowy LuLu Fashion dopuszcza się możliwość przymierzenia zakupionego towaru z użyciem jednorazowego czepka „antyfluidowego” (instrukcja załączona do przesyłki) oraz stwierdzenia czy przedmiotowy Produkt nie zawiera wad. Każda inna forma użytkowania w szczególności usunięcie etykiet produktowych, w tym hang tagów jest niedopuszczalna. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z Produktem. Wprowadzanie do ponownej sprzedaży użytkowanych Produktów w sklepie internetowym lulufashion.pl nie jest możliwe z racji oferowania w ramach sprzedaży wyłącznie nowych Produktów.
- W przypadku, w którym zwracany towar nosi znamiona użytkowania, np.: fluid, który pozostał na Produkcie, Konsument zostanie obciążony za zmniejszenie wartości Produktu kwotą odszkodowawczą w wysokości 105 złotych brutto za Produkt, który wymagać będzie jedynie specjalistycznego prania w pralniach chemicznych znajdujących się na terenie działalności Sprzedawcy lub 160 złotych brutto
w przypadku, w którym oprócz prania dojdzie usługa prasowania Produktu.
W przypadku wystąpienia zabrudzeń niemożliwych do usunięcia Konsument musi liczyć się z sytuacją, w której to wartość odszkodowawcza będzie równowartością zakupu Produktu. Konsument ma prawo w takiej sytuacji to zwrotu na jego koszt zabrudzonego Produktu. - W przypadku, w którym zwracany towar został uszkodzony poprzez próby przymierzenia Produktu o źle dobranym rozmiarze Konsument zostanie obciążony kosztem naprawy, jeśli takowa będzie możliwa. W przeciwnym wypadku Konsument musi liczyć się z sytuacją, w której to wartość odszkodowawcza będzie równowartością zakupu Produktu. Konsument ma prawo w takiej sytuacji do zwrotu na jego koszt uszkodzonego Produktu.
Pliki do pobrania
Pobierz formularz zwrotu, jeżeli chcesz go wypełnić ręcznie. Wyślij go do nas drogą pocztową na adres: LuLu Fashion Biuro Sprzedaży ul. Nadrzeczna 1 d /1, 72-100 Goleniów