1. Jak robić zakupy na LuLuFashion.pl?
    Zakupy na LuLuFashion.pl są proste:

    • Wybierz główną kategorię (Sklep), następnie podkategorię (sukienki, spódnice, bluzki itp.) Jeśli chcesz zawęzić poszukiwania, możesz założyć filtr na rozmiar bądź kolor.
    • Wyświetlaj i przeglądaj produkty. Zobacz powiększenie zdjęcia, sprawdź opis produktu, szczegóły, jakość i opis.
    • Wybierz produkt oraz interesujący Cię rozmiar i dodaj go do koszyka (różowa torebka). Możesz kontynuować zakupy lub przejść do kasy. Koszyk z listą wybranych przez Ciebie produktów znajduje się w prawym górnym rogu strony.
    • Wybierz formę dostawy (ubezpieczona przesyłka kurierska, ekonomiczna przesyłka pocztowa) oraz metodę płatności (Przelew expresowy Payu, Tradycyjny przelew bankowy (24-48h), Płatność przy odbiorze i przejdź do składania zamówienia.
    • Aby dokończyć składanie zamówienia, musisz założyć konto na stronie. W ten sposób otrzymujesz bezpłatną możliwość śledzenia procesu realizacji Twojego zamówienia.
    • Wpisz swoje dane oraz adres dostawy, jeśli jest inny. Możesz też dodać specjalne uwagi do zamówienia oraz zamówić fakturę VAT.
    • Przejdź dalej i sprawdź poprawność danych oraz zamówienia. Następnie przejdź do płatności
    • Wybierz sposób płatności i potwierdź złożenie zamówienia. Otrzymasz e-mail potwierdzający oraz numer zamówienia.
  2. Jak mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
    • Zadzwoń: 799 069 026 – Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 17:00
    • Napisz: kontakt@lulufashion.pl (zalecane)
  1. Czy muszę zakładać konto, aby zrobić zakupy?
    Założenie konta nie jest konieczne, ale dzięki niemu będziesz mieć dostęp do historii zakupów, a zapamiętane dane sprawią, że skrócisz proces złożenia zamówienia.
  1. Co zrobić, jeśli mam problem z zalogowaniem?
    Upewnij się, że wpisany przez Ciebie adres e-mail jest identyczny z tym, który podałeś podczas rejestracji. Pamiętaj, że rejestracja nie jest tym samym co zapisanie się do newslettera. Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij tutaj. Możesz logować się za pośrednictwem adresu e-mail.
  1. Czy zakupy są bezpieczne?
    Bezpieczeństwo i zaufanie Klientów jest dla nas najważniejsze. Dane, które nam przekazujesz, są zabezpieczone protokołem SSL: dane z formularza rejestracyjnego są szyfrowane, a tożsamość jest dodatkowo autoryzowana.
  1. Jakie są formy dostawy?
    Przy zakupie możesz wybrać ubezpieczoną przesyłkę kurierską (zalecane) lub ekonomiczną przesyłkę pocztową Poczty Polskiej.
  1. Ile zapłacę za przesyłkę?
    • Przesyłka kurierska – przedpłata: 15 zł
    • Przesyłka kurierska – za pobraniem: 20 zł
    • Ekonomiczna przesyłka pocztowa Poczty Polskiej – przedpłata: 10,00 zł
  1. Jakie formy płatności mam do wyboru?
    Za pobraniem – płatność u kuriera przy odbiorze przesyłki
    Przelewy expresowe Pay – szybkie przelewy bankowe i za pomocą kart płatniczych, księgowane błyskawicznie
    Tradycyjny przelew na konto – przelew bezpośrednio na konto Sprzedawcy – zazwyczaj księgowany w 24h
  2. Kiedy otrzymam zakupione produkty?
    W przypadku realizacji zamówienia Produktu znajdującego się na stanie przesyłka jest realizowana następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty. Jeśli szczególnie zależy Ci na czasie, poinformuj nas o tym, wysyłając e-mail bądź dzwoniąc pod wskazany wyżej nr telefonu. Być może będzie szansa wysłać produkt jeszcze tego samego dnia. Reszta zależy od wyboru formy dostawy. Przesyłka kurierska w 99% dociera w ciągu 24h. Ekonomiczna przesyłka pocztowa Poczty Polskiej 5–7 dni kalendarzowych (termin dostawy w przybliżeniu). W przypadku wyrobów, których fizycznie brak, ale istnieje możliwość złożenia zamówienia, termin realizacji to ok. 3 tygodnie. Szczegółowe informacje, na temat terminu dostawy otrzymasz od nas drogą mailową. Możesz złożyć zamówienie i je opłacić. Wówczas Twoje zamówienie zostanie zrealizowane w pierwszej kolejności. Możesz złożyć zamówienie z płatnością przy odbiorze. Te zamówienia będę realizowane w drugiej kolejności. Termin realizacji w przypadku tych dwóch opcji nie powinien przekroczyć 3 tygodni. W przypadku wyrobów, których fizycznie brak, ale istnieje możliwość złożenia rezerwacji, bez konieczności jej opłacenia termin realizacji przekracza 3 tygodnie. O szczegółach poinformujemy Cię drogą mailową. Wówczas możesz dokonać wyboru formy płatności. Termin realizacji tych zamówień nie powinien przekroczyć 5 tygodni. W przypadku wyrobów niedostępnych w magazynie, nie istnieje możliwość złożenia zamówienia bądź rezerwacji. W tym przypadku kliknij „Poinformuj Mnie o dostępności” – opcja dostępna również dla użytkowników nieposiadających konta w sklepie.
  1. Jakie są możliwości zwrotu?
    Jeśli Produkt nie będzie odpowiadał Twoim oczekiwaniom, zawsze możesz go zwrócić. Poinformuj nas o tym nie później niż 14 dni od otrzymania zamówienia, a następnie niezwłocznie odeślij nam Produkty. Zwracany towar należy odesłać wraz z dowodem zakupu w terminie nie dłuższym niż 14 dni w stanie, w którym został do Państwa dostarczony. Użytkowanie jest zabronione. Pobierz formularz zwrotu.
  2. Czy mogę dokonać wymiany?
    Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. za duży lub za mały, skorzystaj z procedury zwrotu. Wymiana towaru polega na zwrocie wybranych artykułów i złożeniu kolejnego zamówienia. Zapewniamy, że zwrotu pieniędzy dokonujemy w najszybszym możliwym terminie. Produkty zwracane prosimy wysłać wraz z dowodem zakupu oraz formularzem zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Pobierz formularz zwrotu.
  3. Jakie są zasady reklamacji?
    Jeżeli chcesz zgłosić reklamację, odeślij reklamowany towar wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru do sklepu.
    Pobierz formularz reklamacji
  4. Kiedy otrzymam pieniądze po dokonaniu zwrotu (odstąpienie od umowy) lub reklamacji towaru?
    Zwrot: Pieniądze za zwrócony towar zwrócimy na Twoje konto w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania rezygnacji z zamówienia.
    Reklamacja: pełnowartościowy produkt lub pieniądze trafią do Ciebie w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
  5. Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?
    Jeśli złożyłeś już zamówienie na towar będący na stanie, niestety nie ma możliwości jego zmiany (zmiany produktu, rozmiaru lub dodanie/usunięcie artykułu). Staramy się realizować zamówienia jak najszybciej, dlatego zmiana zamówienia będącego w realizacji mogłaby wydłużyć czas dostawy. Masz prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Odeślij jak najszybciej Produkt wraz z formularzem zwrotu oraz informacją o odstąpieniu od umowy. Pobierz formularz zwrotu.
  6. Jak korzystać z kodów rabatowych?
    Kod rabatowy możesz uzyskać, śledząc nasz newsletter, profil na Facebooku, Instagramie oraz naszą stronę. Bądź z nami na bieżąco, a na pewno żadna promocja Cię nie ominie! Istotne jest, żeby zalogować lub zarejestrować się w serwisie przed finalizacją zamówienia. Posiadając kod rabatowy, wpisz go w odpowiednim polu po przejściu do koszyka. Pamiętaj, aby wpisać kod dokładnie tak, jak został on podany przez nas (uważając np. na wielkich liter), oraz aby potwierdzić go przyciskiem „Zastosuj”. Rabat zostanie automatycznie zastosowany do złożonego zamówienia.
  7. Czy dany produkt/rozmiar pojawi się ponownie w ofercie?
    Często zdarza się, że jeśli w tej chwili nie ma interesującego Cię produktu lub rozmiaru w ofercie na stronie, pojawi się on w przyszłości. W takiej sytuacji kliknij „Powiadom mnie o dostępności”.
  1. Czy jest prowadzona sprzedaż zagraniczna?
    Wysyłka produktów za granicę jest możliwa wyłącznie poprzez formularz kontaktowy lub w drodze zapytania wysłanego na e-mail Sprzedawcy: kontakt@lulufashion.pl
  2. Jakie korzyści przynosi zapisanie się do newslettera?
    Dzięki zapisowi do naszego newslettera będziesz otrzymywać najświeższe informacje o nowościach, wyprzedażach i akcjach promocyjnych. Śledź nasze wiadomości – dowiaduj się pierwszy o konkursach i otrzymuj kody rabatowe! Zapisz się!
  1. Jak dobrać właściwy rozmiar ubrania?
    Na stronie produktów  pod informacją o produkcie znajduje się tabela rozmiarów aktualnie obserwowanego Produktu. Tabela dotyczy Twoich rozmiarów, nie zaś wymiarów ubrania.
  2. Co to są pliki Cookies ?
    Pliki Cookies to dane informatyczne zapisywane i przechowywane na urządzeniach, za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu. Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla urządzenia Użytkownika. Nie jest możliwe przedostanie się tą drogą do urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają m.in. zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie dla każdego Użytkownika.