Regulamin sklepu internetowego (zgodny z RODO)
§ 1
Postanowienia wstępne
- Sklep internetowy LuLu Fashion & Style Poland, dostępny pod adresem internetowym www.lulufashion.pl, prowadzony jest przez Adriana Okoń prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą FHU Roche Adriana Okoń, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 9551477228, REGON 812494290
- Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2
Definicje
- Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą FHU Roche Adriana Okoń, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 9551477228, REGON
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym lulufashion.pl
- Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie woli Konsumenta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto – konto Konsumenta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Konsumenta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Konsumenta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
- Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Kontrahentem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Kontrahentem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.
§ 3
Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy: www.lulufashion.pl
- Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@lulufashion.pl
- Numer telefonu Sprzedawcy: 799 069 026
- Numer fax Sprzedawcy – brak
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy w banku PKO BP Adriany Okoń to 80 1020 4812 0000 0802 0063 1358
- Kontrahent może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresu e-mail oraz za pośrednictwem formularza kontaktowego bezpośrednio na stronie sklepu internetowego.
§ 4
Wymagania techniczne
Do przeglądania asortymentu Sklepu niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet oraz posiadania przeglądarki internetowej,
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies.
§ 5
Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Kontrahenta.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Kontrahenta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Kontrahenta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Kontrahent jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
- Sklep internetowy lulufashion.pl oferuje sprzedaż wyłącznie nowych, nieużytkowanych Produktów w I – szej jakości gatunku.
§ 6
Zakładanie Konta w Sklepie
- Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych : Imię i Nazwisko, adres korespondencyjny lub adres dostawy, adres mailowy oraz numer telefonu kontaktowego celem realizacji dostawy przez przewoźnika.
- Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
- Kontrahent ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej podane w § 3 lub pisemnie na adres siedziby biura sprzedaży ul. Nadrzeczna 1 D/1, 72 – 100 Goleniów.
§ 7
Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy :
- Wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”,
- Kliknąć przycisk “Zamów”/“Kupuję i płacę”.
- Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
§ 8
Oferowane metody dostawy oraz płatności
- Kontrahent może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
- Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa,
- Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Nadrzeczna 1 D / 1, 72 – 100 Goleniów
- Kontrahent może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność przy odbiorze,
- Płatność za pobraniem,
- Płatność przelewem na konto Sprzedawcy,
- Płatności elektroniczne,
- Płatność kartą płatniczą.,
- Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.
§ 9
Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Kontrahentem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Kontrahenta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Kontrahentowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Kontrahenta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Kontrahenta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Kontrahentem a Sprzedawcą.
- W przypadku wyboru przez Kontrahenta:
- płatności przelewem tradycyjnym, Kontrahent zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. Przy czym za dzień przelewu uznaję się datę wpłynięcia na konto Sprzedawcy. Kontrahent ma prawo do zwrotu środków zapłaconych po wskazanym terminie, w przypadku braku zakupionego towaru lub skorzystania z opcji oczekiwania na realizację zamówienia. Termin będzie uzgodniony pomiędzy stronami za pośrednictwem korespondencji elektronicznej.
- płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Kontrahent obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
- płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki, Kontrahent zobowiązany jest dokonać płatności gotówką z chwilą odbioru, przy czym odbiór przesyłki musi nastąpić nie później jak 3 dni od dnia wskazania przez Sprzedawcę terminu odbioru.
- Jeżeli Kontrahent wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Kontrahenta podczas składania Zamówienia.
- W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, chyba że odbiorca zadecyduje inaczej pokrywając jednocześnie koszt dodatkowej dostawy.
- Początek biegu terminu dostawy Produktu do Kontrahenta liczy się w następujący sposób:
- W przypadku wyboru przez Kontrahenta sposobu płatności przelewem tradycyjnym, – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- W przypadku wyboru przez Kontrahenta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,
- W przypadku wyboru przez Kontrahenta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Kontrahenta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Kontrahent zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Kontrahenta, przy czym odbiór przesyłki musi nastąpić nie później jak 3 dni od dnia wskazania przez Sprzedawcę terminu odbioru.
- Istnieje możliwość wysyłki poza granice kraju Sprzedawcy. W przypadku tych zamówień konieczne jest złożenie zamówienia drogą mailową z deklaracją dotyczącą wyboru modelu/i, rozmiaru/ów a także ilości sztuk oraz podanie wszystkich danych koniecznych do realizacji zamówienia takich jak : Imię i Nazwisko, dokładny adres dostawy wraz z krajem odbiorcy, telefon kontaktowy z prefiksem kraju odbiorcy. Szczegółowe warunki realizacji dostawy oraz ceny transportu podane będą zwrotnie również drogą mailową. W przypadku wysyłki poza granice Polski brak możliwości wysyłki „Za pobraniem”. Płatność musi zostać opłacona „z góry” przelewem na wskazane w mailu konto. Przyjmujemy płatności również w walucie euro.
- Odbiór osobisty Produktu przez Kontrahenta jest bezpłatny.
§ 10
Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
- Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Skutki odstąpienia od Umowy:
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Brak możliwości wysyłki zwrotów za pobraniem. Zwrot środków pieniężnych nastąpi zgodnie z pkt. ”b” niniejszego paragrafu.
- Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni. Produkt należy odesłać na adres siedziby biura sprzedaży firmy tj.: ul. Nadrzeczna 1 D / 1, 72 – 100 Goleniów.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu i nie są one zwracane przez Sprzedawcę.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, co w przypadku realizacji zamówienia kolekcji marki LuLu Fashion oznacza odszycie na wyraźne życzenie Kontrahenta wyrobów wg. wskazań rozmiarowych podanych przez Kontrahenta.
- o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy.
- Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad Produktem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu Produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonalność –ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym a więc w przypadku Produktów oferowanych przez sklep internetowy LuLu Fashion dopuszcza się możliwość przymierzenia zakupionego towaru z użyciem jednorazowego czepka „anty-fluidowego” (załączony do przesyłki) oraz stwierdzenia czy przedmiotowy Produkt nie zawiera wad. Każda inna forma użytkowania w szczególności usunięcie etykiet produktowych, w tym hang tagów jest niedopuszczalna. Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z Produktem. Wprowadzanie do ponownej sprzedaży użytkowanych Produktów w sklepie internetowym lulufashion.pl nie jest możliwe z racji oferowania w ramach sprzedaży wyłącznie nowych Produktów.
- W przypadku, w którym zwracany towar nosi znamiona użytkowania np.: fluid, który pozostał na Produkcie, Konsument zostanie obciążony za zmniejszenie wartości Produktu kwotą odszkodowawczą w wysokości 105 złotych brutto za Produkt, który wymagać będzie jedynie specjalistycznego prania w pralniach chemicznych znajdujących się na terenie działalności Sprzedawcy lub 160 złotych brutto w przypadku, w którym oprócz prania dojdzie usługa prasowania Produktu. W przypadku wystąpienia zabrudzeń niemożliwych do usunięcia Konsument musi liczyć się z sytuacją, w której to wartość odszkodowawcza będzie równowartością zakupu Produktu. Konsument ma prawo w takiej sytuacji to zwrotu na jego koszt zabrudzonego Produktu.
- W przypadku, w którym zwracany towar został uszkodzony poprzez próby przymierzenia Produktu o źle dobranym rozmiarze Konsument zostanie obciążony kosztem naprawy, jeśli takowa będzie możliwa. W przeciwnym wypadku Konsument musi liczyć się z sytuacją, w której to wartość odszkodowawcza będzie równowartością zakupu Produktu. Konsument ma prawo w takiej sytuacji to zwrotu na jego koszt uszkodzonego Produktu.
§ 11
Reklamacja i gwarancja
- Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Kontrahent ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Kontrahenta składającego reklamację, oraz żądanie Kontrahenta w związku z wadą towaru.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Kontrahenta uznał za uzasadnione.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
§ 12
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 13
Dane osobowe w Sklepie internetowym (polityka prywatności) zgodna z RODO
- Administratorem danych osobowych Kontrahenta zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest firma FHU Roche Adriana Okoń będąca właścicielem sklepu i marki LuLu Fashion & Style (a obecnie LuLu by Adriana Okoń).
- Dane osobowe Kontrahentów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego rejestrowane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a także we wszystkich obszarach związanych z normalnym funkcjonowaniem przedsiębiorstwa.
- Odbiorcami danych osobowych Kontrahentów Sklepu internetowego mogą być :
- W przypadku Kontrahenta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Kontrahenta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
- W przypadku Kontrahenta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Kontrahenta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
- W przypadku Kontrahenta, który pozostawił swoje dane dokonując zakupu, rejestrując konto bądź zapisując się do newsletter’a wszystkie osoby lub podmioty, którym zlecimy wykonanie działań w obszarze działalności przedsiębiorstwa, a więc m.in. w obszarze działalności handlowej, reklamowej (marketingowej), księgowej, prawnej czy informatycznej.
- W naszej bazie przechowujemy adres korespondencyjny oraz dostawy towaru, Imiona i Nazwiska, adresy e-mail, korespondencję mailową oraz numery telefonów kontaktowych a także historię zamówień. Dane osobowe kontrahenta przechowywane będą przez okres co najmniej 5 lat od daty realizacji umowy, a w przypadku danych przetwarzanych za zgodą Kontrahenta do czasu cofnięcia zgody lub zaprzestania działalności przez LuLu Fashion & Style lub jej następców prawnych, przy czym cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, które dokonano przed cofnięciem zgody.
- Kontrahent ma prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, usunięcia (prawo do bycia zapomnianym) lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia a także prawo cofnięcia zgody. W przypadku chęci dokonania zmian w zakresie przetwarzania danych osobowych Kontrahent powinien wystąpić z prośbą do administratora na drodze mailowej na kontakt@lulufashion.pl określając jednocześnie zakres zmian.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
- Kontrahent ma prawo wniesienia skargi do UODO, gdy jego dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z Rozporządzeniem PE i RE 2016/679.
§ 14
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Kontrahenta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
- Kontrahent ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.